LIIKUMISTEHNIKA HARJUTUSED .

1. JOOKS & PIDURDUSED.
- jooks ringselt, vile peale (hüppega)pidurdus + põhiasendi (PA) võtmine.
- jooks ringselt, pidurdus märgistatud kohas n. koonuse või joone juures.
- Pidurdus & pööre. Jooks vabaviske jooneni- pidurdus- pööre 180 kraadi- jooks otsajooneni- pööre- jooks keskjooneni jne. Pöörded nii üle v. kui ka p.jala. Tee pöörded nii ette kui ka taha.
Lisa: erinevad liikumis-viisid (jooks selg ees, kaitseasendis jne.)
- Start peale pidurdust. Mängija jookseb 5 meetrit, pidurdab- spurdib 90 kraadise nurga all teise suunda. Jälle jooks 5m jne.
Sama aga enne starti teeb pette liigutuse teise suunda.
Sama aga alustab jooksu pöördega taha.

2.SAMM-PIDURDUS ehk 1-2 pidurdus.
Igat harjutust saab teha palliga. Palli võib püüda kas peale ülesviset & 1-te põrget või peale põrgatuse lõpetamist. Pall püütakse pidurduse 1-se takti ajal!
- Samm-pidurdus. Lähteasend (La): õpilased ühel joonel või male-asetuses, töö algul seisust- hiljem paigal jooksult.
Töö: 1. vile- õpilased astuvad p.jalaga ette- üle kanna.
2.vile- toovad v.jala õlgade laiuselt kõrvale.
3. vile- hüppavad üles, maanduvad tasakaalustatud PA-sse.
- Pöördega samm-pidurdus. 
Töö: 1. vile- õpilased astuvad p.jalaga ette- keerates pöida u.90 kraadi paremale.
2.vile- toovad v.jala õlgade laiuselt kõrvale. 
3. vile- hüppavad üles, maanduvad tasakaalustatud PA-sse. Tee mõlemale poole!
Lisa: 1. sama ringselt liikumiselt. 2. lisa põrgatus & palli püüdmine 1-e ajal.
- Sik-sak jooks + pöördega samm-pidurdus + üleshüpe. Vt. all joonist 1.
Mängija 1 alustab liikumist alumise korvi alt esimese koonuse suunas.
Teeb koonuse juures parem-vasak samm-pidurduse väikse pöördega ette (jääb rinnaga vastaskorvi poole).
Üleshüpe.
Maandumine PA-sse, spurt järgmise koonuse suunas. Rõngaste vahelisest joonest jätkab sörgiga. 
Nüüd on vasak-parem pidurdus.

3. JOOKS TEMPOVAHETUSEGA.
- Siksak jooks äärejoonte vahel. Äärejoonest e koonustest rõngaste vahelise jooneni on spurt, siis jätkatakse sörgiga. Vt.joonist 1.

joonis 1.

4. JOOKS + PIDURDUS + PÖÖRE
- Jooks ette, hüppega pidurdus, kaks järjestikust pööret 180 kraadi ja spurt endises suunas. Tee pöördeid üle mõlema jala ja nii ette kui ka taha!

5. HÜPPED.
- Hüpe üle kraavi. Märgitud on 2 paralleelset joont vahega alates 1m. Mängijad peavad samm-hüpetega üle "kraavi" hüppama.
Sama aga ühel jalal tehakse 2 joont piki joont, siis hüpatakse üle "kraavi" jne.
- Hüppa ringidesse! Väljakule on joonistatud kriidiga ringid. Mängijad peavad jalalt-jalale hüpates liikuma ühest ringist teise. Armees hüpatakse auto kummidesse.
Lisa põrgatus. 

6. SUUNA- & TEMPOMUUTUS.
- Kattemängu juurdeviiv harjutus. Platsil on teatud tähis, e. kate ( koonus või mängija- hea oleks koos suure pehme "löögipadjaga").
Töö: Kattesse viimine ja väljumine- mängija liigub "katte" suunas, diagonaalselt "kattest" veidi vasakule ja siis hetk enne katet spurdib vastas suunas küünarnuki puutega "padjast" või katte tegija küünarnukist. Sama teises suunas.
Lisa: mängija saab kattest väljumisel söödu ja läheb viskele. Lisa 1x1 mäng- ülesanne on kaitse viia patja kinni. Kaitse peab katma lähedalt (et ründajal oleks kergem)