Rünnaku-liikumine #0 väljakul (täiendatud).

Sissejuhatuseks
. Liikumine "0" väljakul- on sarnane meie audi kombinatsiooni "nulliga". Seega liikumise põhimõte on sama- kate alt üles.
Uued momendid meie liikumises:
1) enne palli söötmist tagant äärele- paneb äär katte alla ning alumine mängija liigub perimeetrile.
2) lühem ääre-mängija ja pikem tsentri-koha mängija vahetavad võimalusel varakult (st kui liikumine #0 on eelnevalt kokkulepitud) enne liikumist kohad, sest suurem mängija teeb "suurema" katte. Seega joonistel mängib #2 koha peal alumise koha mängija #4 ja vastupidi. Selles liikumises teeb äärel mängija #2 kaks katet järjest- ühe alla #4-le ja siis teise üles #1-le (see kate on liikumise vana osa). 

Kombinatsioon #0 väljakult.
Nimetus "null" on kerge meelde jätta seetõttu, et mahalõikaja teeb kaarekujulise liikumise.
Oluline
1. peale igat katet peab katte-tegija avanema, et palli saada! 
2. söötja peab olema valmis söötma õige-aegselt vabale kaaslasele, eriti jälgima katte-tegijat!
3. kattest mahalõikaja peab oma kaitse kattesse kinni viima- liikudes algul aeglaselt vastas suunas! Ja siis lugema kaitset!

1.FAAS- Ääre-mängija kate alla ja alumise mängija avanemine lugedes kaitset. Vt joonist 1 all. 


joonis 1. Ääre-mängija kate alla.

#1 tegevus: 
1) tõstab rusikas käe ja liigub selle ääre poole, kust poolt liikumine tuleb, et parandada söödu-nurka.
2) Jätkab paigal palli-kaitsva põrgatusega! Ei lõpeta põrgatust enne kuni avaneb söödu võimalus! Jälgib avanevaid kaaslasi.
3)  #1 on valmis söötma mõlemale avanejale. Peale katet söödab äärele 4-le kui korvi all ei saa 2-le sööta.
#2 paneb katte alla 4-le ja
peale katet avaneb pallile (liikudes palli poole) ning võttes selleks vajaliku asendi (põlvist alla, käed pallile vastu)
#4 avaneb äärele lugedes kaitset- kas 45-le kraadile, nurka või läheb ringiga korvile. Äärele avanedes oleks hea saada pall vabaviske joone pikendusest paar meetrit allapoole, siis säilib hea söödu nurk järgmisest kattest mahalõikajale.

2.FAAS. Katte teinud #2 paneb järgmise katte üles #1-le. Vt joonist 2. all

 joonist 2. #2 paneb järgmise katte üles #1-le.

#2 tegevus:
 
1) liigub üles ja paneb katte #1-le
2) katte suund- seljaga palli suunas (pööre u 45 kraadi külje-joone suunas) või kaitse selja suunas. Otsusta ise- kumb on efektiivsem! Rusikas üles!
#1 viib oma kaitse kattesse- liikudes selleks algul aeglaselt kesktelje suunas ja spurdib korvile peale katte saabumist. Kui kate õnnestub- saab #4-lt söödu ning liigub põrgatusega  viskele.
#3 avaneb peale katet sööduks, st teeb paar sammu palli poole- juhuks kui #1 palli lõikele ei saa. Oled palliga 3-e ohu positsioonis (vise-sööt-läbimurre)!
#4 sööduvõimalused:
     1. võimalus- lõikavale #1-le
     2. võimalus- peale katet, katte tegijale #2-le
     3. võimalus- peale #2-e katet avanevale 5-le või 2-le korvi alla

3. FAAS- kui sööt läheb katte-panijale #2-le, kes avaneb peale katet pallile.  Vt. alumist joonist 3! 

joonis 3. Mängija 2-e söödu suunad peale 1-e katet 5-le

 TÖÖ:
#1 paneb katte 5-le
#5 viib oma kaitse kattesse
- liikudes selleks algul aeglaselt otsajoone suunas (kui pall on ülal) ja spurdib peale katte saabumist. #5 avaneb palli-rõnga joonele abistava kaitse ette (A ette), mängib seljaga. 
#4 spurdib korvile peale söötu üles 2-le
#2-l on kolm söödu võimalust: 4-le või kattemängust avanejatele 5- ja 1-le, peatähelepanu kattest avanevale 5-le.
#3 tuleb taha julgestama.

#1 KATTE SUUND #5-le oleneb, kus sellel hetkel on pall:
1) kui pall on endiselt äärel #4 käes- paneb 5-le katte otsajoone poole
2) kui pall  läks üles 2-le on soovitav kate panna vabaviskejoone poole- nagu ülemisel joonisel 3.

ALATI: palli-saaja korvist eemal kaalub viske- ja eriti läbimurde-võimalust (2 ja 4)!