MEESKONNA RÜNNAK 
mees-mehe kaitse vastu. Liikumine #1.

ASETUS (vt. joonist 1): 1-2-2 e. hobuseraud. Alumised mängijad 4 ja 5 võivad nihkuda 3-punkti joonelt vajadusel 1-2 meetrit korvipoole, et paremini lauda minna ja läheneda kaitsele enne katte saamist.
ÜLESANNE. Kindla liikumise (sööt + lõige + kate) ülesanne on:
1. hoida pall ja mängijad pidevalt liikumises
2. hoida lõigetega kaitseid pideva pinge all
3. sundida katetega kaitseid valima ja eksima
Kui kaitse eksib- tuleb seda kohe ära kasutada! 
Platsil ei pea jooksma "silmaklapid peas", vaid tuleb lugeda kaitset ja vastavalt tegutseda.
EESMÄRK on kergema vaevaga saada 2 punkti. Liikumised peavad aitama kaasa situatsioonide tekkimisele ja korvi saavutamisele- mitte aga ei ole ülesanne skeem lõpuni läbi joosta! 
SISU e mõte on, et kui mängija lõikab korvile, siis ta tahab saada lõikele söötu ja kui lõikele söötu ei järgne- algab katte-mäng. 

Liikumine #1. Kate vastasnurka.
Asetus: hobuseraud, pall taga keskel 1-e käes.
Sisu.
Ülemine äär lõikab korvi peale ja paneb katte diagonaalselt alumisse nurka. Peale seda liigub üle viske katte samale äärele. Siis jätkub liikumine #4. 
Rünnaku FAASID:
I. FAAS. Lõige + sööt
II. FAAS. Kate vastas nurka. Avanemised.
III. FAAS. Katte-tegija liikumine välja üle viske-katte.
IV. FAAS. Jätkub liikumine #4. 
Lauavõitlus. Peale söötu kas lõikele või kattest avanejatele- liiguvad kõik lauda, et hõivata 3 võtmepositsiooni korvi all. Kõige tagumine mängija jääb tagalat kindlustama.

I. FAAS- Lõige + sööt (vt joonist 1).
Pallur #1 näitab liikumise koodi selle käega kummalt poolt liikumist tehakse-  Alumisel joonisel  tõstis #1 vasaku käe.
Vasak äär 3 alustab V-liikumisega lõiget korvile. Siin on 1.sv.(sööduvõimalus)
NB! Lõige peab alati olema spurt, sest siis on kaitsel sind raskem takistada. Eriti olulised on kiired 2-3 esimest sammu!
ÄRA UNUSTA: Sa TAHAD palli lõike peale tagasi saada- mitte sa ei osale rahvatantsu kohavahetuses!

II. FAAS- Kate vastas nurka. Avanemised
Kui lõikaja (3) ei saanud söötu tagasi (1-lt)- paneb ta katte vastas-nurgas olevale kaaslasele (5-le), kes on katte saabumise hetkeks maksimaalselt lähenenud oma kaitsele.
#5 avaneb palli-korvi joonele, võimalikult korvile lähemale ja kui selles positsioonis on (abistava) kaitse- astub tema ette ja mängib seljaga. Igal juhul teeb korvi all pausi ja nõuab palli.
#3 avaneb peale katet pallile.
#2 hakkab lähenema korvile ja sisse võtma viskekatte asendit, et püüda 3-e kaitset. 


joonis 1.Lõige ja kate 

III. FAAS. Katte-tegija (3) liikumine viske-kattesse. (vt. joonist 2)
Kui 1 ei avanenud söödu võimalust- jätkame järgmiselt:
#5 tuleb vasaku ülemise ääre kohale.
#3 tuleb üle 2-e poolt tehtud viskekatte perimeetrile. Loe kaitset katte ajal!
Söötjal (1-l) on kaks sv-st.- nii 3- kui ka 2-le. 

IV. FAAS. Liikumine #4.Pikki katted abipoolele:
kui pall läheb äärele 3-le on sealt viskevõimalus ja sööduvõimalus tsentrisse 2-le. Nüüd jätkub liikumine #4, st:
kui mängija 2 ei saa palli- siis ta paneb otsajoone poole katte 4-le ja 
mängija 1 paneb katte 5-le. 



joonis 2. Viskekate ja sööt 3-le. Liikumine #4.