Rünnaku-liikumine #4 väljakul.

Sissejuhatuseks
. Liikumise "4" põhimõte väljakul on sarnane meie "neljaga" audist ründe tsoonis- katted tehakse pallist eemale ja pall on audi asemel väljakul. 
Oluline:
1. söötja peatähelepanu on pööratud korvialusele kattemängule. Võtmemees on kattesaaja 4- vt joonist 1.
2. Erinevus audiliikumisest- korvialune kate tehakse otsajoone poole ja seega ka kattesaaja avaneb otsajoone poolt
Asetus. Hobuseraud. Pall läheb tagant äärele (1-lt 2-le) võimalusel sööduga, siis on 2 kolme-ohu-positsioonis (vise-sööt-põrgatus). Kuna korvialune kate pannakse otsajoone poole, peaks 2 proovima äärele sööduks avaneda vabaviske joone pikendusest allapoole, sest sealt on parem sööta.

Kattemäng korvialuses tsoonis.
Alustuseks palli-poolne mängija 5 nõuab tsentri kohale palli, mängides seljaga.
1) söötu mitte saades- paneb katte teisele poole 4-le, kes on selleks lähenenud oma kaitsele B (Vt. alumist joonist 7)
2) 5 teeb kate otsajoone poole ja seega ka kattesaaja 4 avaneb sealt poolt.
Peale katet:
1) 4 avaneb korvi alla. Kui selles positsioonis on kaitse (joonisel kaitse A, siis 4 astub tema ette pallijoonele, mängib seljaga ning nõuab palli! 1.sööduvõimalus 4-le on võtmesööt.
2) 5 liigub üles palli poole- 2.sööduvõimalus.
Kattemäng perimeetri tsoonis.
1) palli-poolne tagamängija 1 paneb katte teisele poole 3-le, kes avaneb vabaviske piirkonda
Söötja 2 peab olema valmis andma korvi alla õigeaegset ja kiiret söötu, sest 4 võib peale katet vabaneda ainult hetkeks ja seda tuleb kohe ära kasutada!

 
joonis 1.