Rünnaku liikumine "PEA".

MÕTE: Lihtne ühekäiguline 2x2 kattemäng. Pallurile teeb katte lähim kaaslane järgides kõiki katte-mängu juhiseid.
SIGNAAL: Pallur "patsutab" endale pähe, see tähendab- pane mulle kate! Ja annab märku (osutab), kes talle katte paneb.
Katet võib panna mängijale igas positsioonis. Samuti võib teha topelt-katte kui katte panevad 2 kaaslast mõlemale küljele, siis on palluril valida kummalt poolt ta läbi läheb. Viimane variant on tõhus taga-keskel #1-positsioonis, siis on enam ruumi (vt joonist all).


joonis 1. kate #1-le                                 joonis 2. kate #2-le

KATTE-TEGIJA TÖÖJUHEND.
- vali kummale poole sa katte sead (rusikas üles!)- kas siseküljele (väljaku kesktelje suunas) või välisküljele. Valik oleneb palluri asetusest väljakul. Tähtis on ka, et katte-mänguks jääks võimalikult palju ruumi- st lähimad kaitsed oleksid piisavalt kaugel, et raskendada abistamist.
N. #2-l on  mõtet #1-le kate panna välisküljele (vt.joonist 1). 
#4 aga võib valida külje ise (vt.joonist 2).
- ära reeda oma liikumisega, et hakkad katet seadma. See on signaaliks teistele kaitsetele, et tuleb appi liikuda.
- lai tasakaalustatud katte-asend + kiire pööre peale KN puudet
PALLI ÄÄRE VABA RÜNDAJA #4 tegevus kui tema kaitse läheb katte-mängu julgestama: (vt. joonist 1)
Peaks kaitset lugedes liikuma kas teisele äärele, et oma kaitse ära viia või liikuma rohkem üles perimeetrile, et sinna söötu saada. Ära jää passiivseks!
TEISED VÕISTKONNA KAASLASED:
Lähim mängija liigub tagalat julgestama kui kate pannakse taga 1-le.
Ülejäänud mängijad jälgivad situatsiooni arengut ja on valmis lauda minema (kui lõhnab viske järgi) või sööduks avanema (kui kaitse neutraliseeris olukorra).

KATE TAHA PALLURILE. ``Pea`` keskel.

Mõte. Korvi alune tehakse tühjaks:
1. et ei saaks aidata
2. et anda hea võimalus äärtele või katte-tegijatele lõikeks korvile
Asetus. Üles tulevad katet panema alumised tsentrid.
Töö. Kui peale katet läbimurre ei õnnestu- läheb sööt äärele (vt joonist- sööt läks #2-le). Sel hetkel katte tegija #4 spurdib korvile. Ja saab söödu äärelt.
Või 2 teeb spurdi korvile ja saab palli 1-lt.
Või kui 4-ja kaitse astus kattest välja ja pallurile ette, siis 4 spurdib korvile ning saab 1-lt palli.